vineri, 6 mai 2011

Contract de subantrepriza - model

CONTRACT CADRU DE SUBANTREPRIZA
Nr. ........ / ..........


1. PARTILE:

SC ...... SRL, persoana juridica romana, cu sediul in ................................, inregistrata in registrul comertului sub nr. ........................., avand CIF .............................., reprezentata prin....
in calitate de ANTREPRENOR
si

SC ...... SRL, persoana juridica romana, cu sediul in ................................, inregistrata in registrul comertului sub nr. ........................., avand CIF .............................., reprezentata prin....

 in calitate de SUBANTREPRENOR

AU CONVENIT INCHEIEREA PREZENTULUI CONTRACT CADRU DE SUBANTREPRIZA IN URMATOARELE CONDITII:

2. OBIECTUL CONTRACTULUI 
2.1 Subantreprenorul  se obliga sa monteze, in termenele si conditiile stabilite in Anexele la prezentul  contract, toate obiectele mentionate in Anexe – parte integranta din acest contract.
2.2 Antreprenorul se obliga sa achite contravaloarea prestatiilor stabilite la pct. 2.1 in conditiile stabilite prin prezentul contract si sa depuna toate diligentele pentru pastrarea in bune conditii a acestor bunuri pana la achitarea pretului conform contractului.
2.3 Partile vor incheia cu ocazia fiecarei lucrari de montaj cate o Anexa, cuprinzand toate conditiile specificate in prezentul contract.

3. CLAUZE PRIVIND PLATA PRETULUI SI TRANSFERUL PROPRIETATII
3.1 Pretul lucrarilor de montaj va fi stabilit de parti de comun acord si va fi prevazut in Anexe.
3.2 Plata pretului se face de catre Antreprenor in echivalent lei la cursul BNR din data emiterii facturii de catre Subantreprenor.

4. TERMENE SI CONDITII DE EXECUTIE / LIVRARE PENTRU LUCRARILE DE MONTAJ
4.1 Daca partile au convenit in Anexe achitarea unui avans din pret, neplata acestuia in termenul prevazut de parti da dreptul Subantreprenor ului sa rezilieze prezentul contract.
4.2 Termenul pentru executia integrala a lucrarilor este de cel prevazut in Anexe si se calculeaza de la predarea frontului de lucru pe baza de proces-verbal de predare-primire prin care sa se constate indeplinirea conditiilor necesare executarii contractului.
4.3. Antreprenorul nu va putea solicita Subantreprenorului sa efectueze lucrarile pana la indeplinirea obligatiilor stipulate in art. 4.1 si 4.2.
4.4 Obiectele vor fi montate in locatiile prevezute in Anexele la prezentul contract, partile  urmand sa incheie in acest sens procese-verbale de predare-primire; cu aceasta ocazie, va fi consemnata orice diferenta calitativa / cantitativa, partile stabilind totodata, de comun acord, si modalitatile de remediere.

5. GARANTII
5.1 Termenul de garantie pentru vicii ascunse este de 12 luni de la data incheierii procesului-verbal de receptie a lucrarii.
5.2 Subantreprenorul  nu acorda garantii :
- cand Antreprenorul sau Beneficiarul lucarii intervine cu modificari asupra obiectelor fara consimtamantul scris al Subantreprenorului ;
- cand deteriorarea obiectelor este cauzata de manipularea incorecta, de loviri sau alte cauze neimputabile Subantreprenorului ;
- in situatia uzurii normale, produsa de exploatarea obiectelor montate ;
- cand lucrarea de montaj  - desi nu sunt indeplinite conditiile normale de executie - este executata pe riscul Antreprenorului sai Beneficiarului, acest lucru fiind stipulat in Anexa.

6. RASPUNDEREA CONTRACTUALA
6.1 Pentru neexecutarea in tot sau in parte, pentru executarea necorespunzatoare ori cu intarziere a obligatiilor prevazute in prezentul contract, partile datoreaza penalitati dupa cum urmeaza :
- Subantreprenorul datoreaza penalitati de 0,15% pe zi calculata din valoarea neexecutata a contractului ;
- Antreprenorul datoreaza penalitati de 0,15% pe zi calculate din valoarea obligatiei neachitate.

7. FORTA MAJORA
7.1 Forta majora apara de raspundere partea care o invoca. Prin caz de forta majora se inteleg imprejurarile care au intervenit dupa incheierea contractului imprevizibile si independente de vointa partilor (stare de razboi sau de necesitate, calamitati naturale, intreruperea alimentarii cu energie electrica pentru o perioada mai mare de 6 ore, etc.).
7.2 Partea care invoca forta majora are obligatia sa o aduca la cunostinta celeilalte parti, in scris, in maxim 3 zile de la data la care a cunoscut existenta acesteia, dovada fortei majore urmand a fi comunicata in termen de 15 zile cu incepere din aceeasi data.
7.3 Data de referinta este data depunerii documentelor la oficiul postal de expediere.
7.4 Daca imprejurarile sus-aratate si consecintele acestora dureaza mai mult de 6 luni, fiecare parte contractanta poate renunta la executarea contractului pe mai departe comunicand in scris aceasta intentie.
7.5 In acest caz, nici una din parti nu are dreptul sa solicite despagubiri de la cealalta parte, dar fiecare parte este obligata sa-si onoreze toate obligatiile corespunzatoare prestatiilor executate pana la aceasta data.

8. LITIGII
8.1 Partile vor incerca sa rezolve pe cale amiabila toate litigiile nascute in legatura cu incheierea, executarea, modificarea, incetarea prezentului contract.
8.2 In cazul in care litigiile dintre parti nu se solutioneaza pe cale amiabila, acestea se vor adresa instantelor judecatoresti aflate in raza municipiului Bucuresti, competente material sa solutioneze litigiul astfel intervenit.

9. ALTE CLAUZE
9.1. Orice modificare a prezentului contract este valabila numai in conditiile incheierii unui act aditional de catre partile contractante.
9.2  Anexa-cadru face parte din prezentul contract.
9.3 Prezentul contract s-a incheiat azi, ………, in Bucuresti, in 2 exemplare originale, cate unul pentru fiecare parte si isi produce efectele pana la rezilierea acestuia de catre parti.

     Antreprenor,                                                                                                Subantreprenor ,








ANEXA-CADRU LA CONTRACTUL CADRU DE SUBANTREPRIZA NR. …………. / ……..


Obiectul lucrarii (cf art. 2.1 din contract) : _________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________

Beneficiar: __________________________________________________________________________

Cantitate: ___________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________

Pret (cf art. 3.2 din contract): ____________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________

Termen de finalizare a lucrarii (cf. art. 4.2 din contract) _______________________________________
____________________________________________________________________________________

Termen de plata: _____________________________________________________________________

Avans, platibil la data de……. …………….(cf. art 4.1 din contract) _____________________________

Alte conditii: ________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________






Antreprenor,                                                                                                Subantreprenor ,



Un comentariu:

  1. Când solicitam un împrumut pentru a-mi cumpăra clădirea ca proprietar de mică afacere într-o situație dificilă, băncile convenționale au spus că nu mă pot ajuta. Firma de împrumuturi de la domnul Lee s-a așezat cu mine, a auzit situația mea și a decis că merit să risc. Aici suntem 5 ani mai târziu și tocmai mi-am reînnoit împrumutul pentru încă 7 ani. Nu aș fi putut cumpăra clădirea mea fără ajutorul împrumutului de la dl lee și voi fi dator pentru totdeauna cu ei pentru că mi-au dat o șansă când nimeni altcineva nu ar face-o. "Iată dl lee
    adresa de e-mail de contact: 247officedept@gmail.com De asemenea, pe WhatsApp: + 1-989-394-3740 Așa că voi sfătui pe oricine care caută un împrumut să-l contacteze pe dl Lee pentru asistență cu finanțarea împrumuturilor.

    RăspundețiȘtergere